Forum gry Ethgorodril

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Statystyki

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomoc
Autor Wiadomość
Aramil Liadon
Administrator



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Aralosar

PostWysłany: Śro 20:50, 12 Lip 2006    Temat postu: Statystyki

Statystyki w grze:

AP - Astralne Punkty - Są to punkty, które postać otzymuje przy każdym awansie o poziom wyżej. Za każdy poziom naliczane jest 5 pnktów AP. Punkty te slużą do podnoszenia statystyk postaci. W zależności od rasy i klasy odpowiednio można podnosić:

Zręczność
Siłe
Inteligencję
Siłe Woli
Szybkość
Wytrzymałość

o pewną liczbę.


Rasa - Określa rasę postaci.

W grze wystepują następujące rasy:

Człowiek
Elf
Krasnolud
Jaszczuroczłek
Gnom
Hobbit
Tauren
Drow (Mroczny Elf)
Półork
Skaven
Wampir
Wilkołak
Mistyk
Golem
Driada


Klasa postaci to profesja, którą wybiera się podczas tworzenia postaci w Ethgorodril. W zależności od wybranej klasy, postać otrzymuje różne premie do cech, umiejętności oraz możliwość korzystania ze specjalnych zdolności, takich jak magia czy kradzież.

Występujące w Ethgorodril klasy to:

Wojownicy
Magowie
Rzemieślnicy
Złodzieje
Barbarzyńcy
Łowcy.

Wszystkie klasy są dostępne dla każdej z ras, jednak niektóre połączenia są korzystniejsze od innych. Jest to dokładniej omówione w opisach poszczególnych ras i klas postaci.
Nowo stworzona (lub zresetowana) postać nie ma jeszcze wybranej klasy - można zrobić to na ekranie Statystyk postaci, dostępnym z menu Nawigacja.


Cechy postaci to jeden z rodzajów współczynników opisujących postać gracza.

Postać w Ethgorodril posiada następujace cechy:

Zręczność
Siła
Inteligencja
Siła woli
Szybkość
Wytrzymałość

Obecny poziom cech można sprawdzić na ekranie Statystyk postaci.

Cechy mają istotne znaczenie przy wykonywaniu różnego rodzaju czynności - sytuacje, w których ma zastosowanie dana cechy, wymienione są w jej opisie. Rozwój cech powinien zaplanowany w oparciu o to, czym ma się zajmować postać - zależy to od wybranej klasy postaci i sposobu gry.
Początkowy poziom każdej cechy to 3. Wartości poszczególnych cech można podnosić na nastepujące sposoby:
Korzystając z Astralnych Punktów (AP). AP otrzymuje się po utworzeniu postaci i przy osiąganiu kolejnych poziomów postaci (po 5 AP na poziom). To, ile punktów danej cechy otrzymuje się za 1 AP, zależy od wybranej rasy i klasy postaci.
Poprzez modlitwę w świątyni - to, do jakich cech otrzymuje się premie, zależy od wybranego wyznania.
Poprzez ćwiczenia w szkole.
Po śmierci postaci w walce jedna, losowo wybrana cecha jest obniżana o wartość zależną od obecnego poziomu postaci.

Cechy postaci nie są zależne od jej umiejętności.
Za co odpowiadają poszczególne cechy:

Siła - za obrażenia zadane bronią białą (całość) lub strzelecką (1/2 siły), oraz wpływa na ilość surowców wydobywanych w kopalniach.

Zręczność - za obrażenia zadane bronią strzelecką (1/2 zręczności), za szanse trafienia oraz uniknięcia ciosu/strzały/czaru, za szanse kradzieży/obrony przed kadzieżą.

Wytrzymałość - Zmniejsza otrzymywane obrażenia, zwiększa ilość punktów życia oraz zwiększa maksymalne zmęczenie postaci, co pozwala na noszenie lepszych pancerzy i używanie lepszych broni.

Szybkość - Decyduje o pierwszeństwie ataku w walce, oraz o ilości ataków w jednej rundzie walki.

Inteligencja - Odpowiada za obrażenia zadane czarem bojowym (trzeba go mieć i móc go używać), oraz wpływa na ilość ziół zebranych na farmie, za szanse kradzieży/obrony przed kadzieżą.

Siła woli - Odpowiada za zmniejszenie obrażeń przez czar obronny (trzeba mieć czar obronny i móc go używać).


Punkty życia
(Zdrowie) stanowią sumę obrażeń, które postać może odnieść zanim spowodują one śmierć. Postać, której punkty życia zostaną zredukowane do 0, umiera.
Możesz się wskrzesić u kapłana za cenę równą (maksymalna ilosć punktów życia * poziom postaci) sztuk złota.
Jeśli nie masz pieniędzy lub nie chcesz ich wydawać możesz poczekać do następnego resetu - wtedy zostaniesz wskrzeszony automatycznie (za darmo).
Maksymalna ilość punktów życia zależy od wytrzymałości, poziomu postaci i jej Rasy.

Punkty magii (Mana) to punkty używane przez magów do rzucania czarów.
Postać, chcąc ukierunkować skutecznie Moc, musi znać nie tylko mechanizmy, według których czar jest wywoływany, ale także posiadać dostateczną ilość wewnętrznej energii - punktów magii. Rzucanie czarów zawsze jest kosztowne, w przypadku niektórych czarów bardziej, przy innych mniej.
Każdy czar ma swój koszt w punktach magii - jest to liczba jaką należy odjąć od aktualnej ilości punktów magii posiadanych przez postać w chwili rzucania czaru.
Ilość punktów magii jaką może posiadać dana postać jest równa sumie inteligencji oraz siły woli. Możesz jednak zwiększyć maksymalną liczbę punktów magii ubierając specjalne szaty. Jeśli zużyjesz część (lub wszystkie) punkty magii możesz je odzyskać w jeden z następujących sposobów:
poczekać do najbliższego resetu

spróbować odpowcząć w domu

wypić miksturę z Nutari

poprzez odpoczynek dostępny w statystykach.


Punkty Wiary - Jest to liczba punktów wiary jakie posiada postać. Punkty wiary można zdobyć poprzez prace dla Świątyni (mieści sie w Aralosar) oraz nastepnie wykorzystać je na modlitwe do boga również w Świątyni.
Za każde 0.2 punktu energii wydane podczas pracy w Ašwiątyni postać otrzymuje 1 punkt wiary.

Punkty kradzieży (Ilość kradzieży) to punkty niezbędne złodziejom do dokonywania kradzieży.
Każda postać, która jako klasę wybrała złodzieja, co reset otrzymuje 1 punkt kradzieży (o ile nie jest podczas trwania resetu więŸniem w Lochach lub nie jest zamrożona). Punkty te kumulują się.
Pojedyncza próba kradzieży kosztuje 1 punkt kradzieży.


Wyniki - Są to trzy liczby określające kolejno : wygrane pojedynki / przegrane pojedynki / ogólna liczba stoczonych pojedynków

Ostatnio zabity - Jest to informacja z pseudonimem gracza ostatnio pokonanego przez naszą postać w pojedynku.

Ostatnio zabity przez - Jest to informacja z pseudonimem gracza , który jako ostatni zwyciężył naszą postać w pojedynku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum gry Ethgorodril Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin